ساعت تماس: ۱۰ تا ۲۰ در صورت عدم پاسخگویی لطفا پیامک بزنید. مشاوره/ فروش تجهیزات: 09359971635 و ارسال فیش واریزی: از طریق آیکون آبی رنگ پایین سایت ( گفتینو )

پیشرفته ترین دستگاه لیزر موهای زائد کدامند؟

 

پیشرفته ترین دستگاه لیزر کدام است؟

 

لیزر تیتانیوم چه ویژگی هایی دارد؟

 

بهترین تیتانیوم سوپرانو را از کجا تهیه کنید؟

 

زمانی استفاده از  دستگاه های لیزر موهای زائد برای افراد ثروتمند و مرفه جامعه در نظر گرفته شده بود. اما با گذشت زمان استفاده از این تکنولوژی جای خود را بیش از پیش در میان اغلب مردم باز کرده است و پیشرفت چشمگیری داشته است. در بین پیشرفته ترین تکنولوژی های حال حاضر دنیا، اثر بخش ترین نتایج مربوط به درمان تیتانیوم سوپرانو در کلینیک های تخصصی و علمی پوست می‌باشد.

دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم سوپرانو، که مورد تایید FDA نیز قرار گرفته است، نتایج فوق العاده ای را در حذف موهای زائد از خود نشان داده است. تاثیر در طولانی مدت، درمان در زمان کوتاهتر و همینطور با هزینه کمتر از نتایج عالی دستگاه تیتانیوم سوپرانو آلما است.  با این حال ما توصیه می کنیم که قبل از هر گونه درمان به صورت شخصی بررسی کامل و دقیقی را انجام دهید تا از دام تبلیغات غیر علمی در امان بمانید. متاسفانه بسیاری از پکیج های لیزر موهای زائد که با قیمت های نامعقول بالا یا پایین توسط کلینک های بدون مجوز ارائه می شود، به نتایجی با کیفیت ضعیف منجر می‌شود.

 

 

مزایای لیزر موهای زائد 

 

اگرچه استفاده از انواع شیو، واکس، و اپیلاسیون برای راه حل کوتاه مدت حذف موهای زاید منطقی به‌نظر می‌رسد، اما استفاده از این مواد شیمیایی و دور ریز های پلاستیکی اثرات منفی قابل توجهی بر محیط زیست خواهد داشت. همیچنین این مواد در برخی از افراد موجب حساسیت بر موهای در حال رشد آنها خواهد داشت.

لیزر موهای زائد یک روش سریع و غیرتهاجمی جهت برطرف‌کردن موهای زاید به صورت دراز مدت است. درمانی که از آن به عنوان یک راه حل تاثیرگذار برای موهای در حال رشد نام می‌بریم به این معنی است که بعد از درمان برجستگی های قرمز رنگ به دلیل تحریک پوست مشاهده نگردد.

 

بعد از درمان با لیزر چه مقدار کاهش در رشد موها می توانم انتظار داشته باشم؟ 

به طور معمول، بعد از 6 جلسه درمان در حدود 90 درصد کاهش در رشد مجدد موها مشاهده می‌شود.

مزیت های تیتانیوم سوپرانو نسبت به دیگر دستگاه های موهای زاید چیست؟

درمان با تیتانیوم سوپرانو آیس آلما  سه مزیت دارد:

1. از آنجایی که سرعت دستگاه بالا است و سریع کار می کند، برای سطوح بزرگتر بدن مانند پا کامل مناسب است.

2. بر خلاف سایر دستگاه‌های لیزر موهای زائد، دستگاه تیتانیوم سوپرانو به دلیل تکنولوژی  SHRکه انقلابی در این صنعت ایجاد کرده، درمان در واقع  بدون درد است.

3. از تیتانیوم سوپرانو می توان برای درمان پوستی که به طور طبیعی برنزه شده استفاده کرد. بنابراین، اگر به تازگی از تعطیلات بازگشته اید، درمان شما همچنان موثر خواهد بود.

 

 

چه مناطقی از بدن را می توان لیزر کرد؟

تقریباً تمام قسمت های بدن قابل درمان هستند. اما  شایع ترین نواحی بدن برای لیزر، صورت، گردن، خط بیکینی، زیر بغل‌ها، پاها و بازوها می‌باشند.

 

آیا رنگ موهای شما برای لیزر موهای زاید مهم است؟

همانطور که تکنولوژی لیزر موهای زاید پیشرفت کرده است، لیزرهایی با طول موج قابل تنظیم به بازار عرضه شده است. این تکنولوژی استفاده از لیزر موهای زائد را برای پوست های تیره تر ایمن می کنند. همچنین می توانند برای موهای روشن تر نیز مورد استفاده قرار گیرند. با این حال، داده ها نشان می‌دهد که این نوع لیزر برای موهای خاکستری و بلوند کمتر پاسخگواست.

 

  • نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.
برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.
افزودن نظر جدید
برگشت به بالا
×
گفتگوی آنلاین در واتساپ
برای شروع گفتگو کلیک کنید.